Carrière Uitzendbureau opent vestiging in Zwolle

Gepubliceerd: 1 juni 2021

Zwolle, 31 mei 2021 –  Carrière Uitzendbureau breidt zich uit naar Oost-Nederland. Eelco Eikelenberg heeft zich sinds 28 mei officieel als franchisenemer aangesloten met zijn eigen vestiging genaamd Carrière Zwolle. Vanaf nu kunnen werkzoekenden en bedrijven ook in Zwolle terecht voor goed werk!

Van links naar rechts: Hurriyet Bagcan (directie), Eelco Eikelenburg (franchisenemer) en Marcel Slaghekke (directie)

Uitzendpartner in de logistiek
Carrière Zwolle gaat zich hoofdzakelijk richten op het samenbrengen van werkzoekenden en werkgevers binnen de logistiek. Binnen deze branche is Eelco geen onbekende; als logistiek manager was hij 5 jaar lang werkzaam aan de andere kant van de tafel. Dankzij zijn ervaring weet Eelco precies waar de uitdagingen van bedrijven liggen en hoe hij hen kan ontzorgen. Deze inzichten zet hij graag in bij deze voor hem nieuwe uitdaging. Bij Carrière Zwolle staan de behoeften van het bedrijf en de wensen van de flexkracht dan ook altijd centraal. “De kracht van Carrière Zwolle is dat wij gericht personeel werven en niet zomaar ‘werven om lege plekken te vullen’. Wij zetten graag een stap extra om mensen te helpen aan een baan en werkgever die bij hen past.” Hier zit volgens Eelco het onderscheidend vermogen van Carrière. Met dit uitgangspunt wil de uitzendorganisatie een sterke positie innemen binnen de uitzendbranche in Oost-Nederland.

Een échte uitdaging
De uitzendbranche kampt momenteel met een grote uitdaging; het werven van personeel in een krappe arbeidsmarkt. Toch hoefde Eelco niet lang na te denken toen hij van Carrière het aanbod kreeg om een eigen vestiging in Zwolle te starten. “Er was maar één partij waarmee ik deze samenwerking aan wilde gaan. Carrière is een grote organisatie, maar met aandacht voor de mens. Vooral hun directe en persoonlijke aanpak spreekt mij aan. ” Eelco wil met Carrière Zwolle zowel klanten als uitzendkrachten de service bieden die ze van een lokale ondernemer mogen verwachten: 24-uurs bereikbaarheid, korte lijnen en persoonlijke aandacht. “Ik wil graag een vestiging creëren waar met name de lokale bedrijven terecht kunnen. Vooral bij deze bedrijven is er grote behoefte aan persoonlijk contact en een partij die komt met originele en duurzame oplossingen.” Eelco kan niet wachten tot de eerste samenwerking op papier staat. “Een magisch moment”, aldus Eelco.